zaterdag, oktober 27, 2007

Running in Arizona


Ergens in Arizona

Naast al het vliegen en andere dingen is er ook nog genoeg tijd over om wat te sporten. Sinds ik in Oxford zit en nu ook in Phoenix heb ik het hardlopen weer opgepakt. Je zal in eerste instantie denken, welke malloot gaat er met die hitte in Arizona hardlopen, ik dus! Maar ik moet zeggen dat na 17:00 de temperatuur voldoende gedaald is om hard te kunnen lopen. Zo'n 25-30 graden. Er zijn hier veel verschillende routes te lopen, door de bebouwing, rondje om het vliegveld of de bergen in. De laatste is zeker de leukste. Lekker zwaar traject en je ziet ook nog eens wat van de omgeving. Je moet alleen wel een beetje uitkijken voor slangen, schorpioenen en andere nare dieren die daar leven. Daarom loop ik altijd minimaal met z'n tweeën en een telefoon op zak.

Op de planning staan nog een aantal bergen die een kilometer hoog zijn. Als daar een pad naar toe loopt wil ik die zeker hardlopen, camera mee en je hebt een mooi uitzicht over Phoenix. Ja ik weet dat je ook foto's uit het vliegtuig kan maken van phoenix. (Voor de slimmeriken onde ons)

Voor zover een running update.


Ondergaande zon (opschieten dus..)

Groeten Michel

Geen opmerkingen: